سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 95/1/20 | 12:39 صبح | به قلمِ : علیرضا عباسی

هوالمحبوب


اول نوشت : از این تاریخ به بعد شاهد پست های بیشتری از بنده خواهید شد و وبلاگ نیز در روزهای آتی تبدیل به سایت می شود و نوشتن ها بیشتر پس علاقه مندان همراهی کنند بیشتر از طریق وبلاگ تا کارهای جدیدی را با هم انجام دهیم




پدرم را دوست دارم پدرم مردی است با جاذبه ای فراوان و با اعتباری سرشار در بین اهالی او معلم بازنشسته است و این روزها بیشتر کشاورزی می کند هم به خاطر درآمد کمی که دارد و هم اینکه زحمات پدر خودش یعنی بابابزرگ بنده را به هدر ندهد و هم بدلیل تفریح و گذران وقت
خیلی کمتر فرصت می کنم به او کمک کنم ولی از ته قلبم خیلی مصرانه در خدمتش هستم خیلی به ما لطف دارد مخصوصا به عروسش و خیلی زیاد دستمان را گرفته است خدا عوضش دهد هم این دنیا هم در آخرت برایش همیشه دعا می کنم

پدرم را خیلی دوست دارم هیچوقت اهل نصیحت کردن های بی خودی نبوده هیچ وقت با ما ناراحتی نکرده خیلی دوست دارم جای او باشم باشخصیت صادق درستکار با اعتبار با ایمان ولی میدانم باید خیلی ریاضت کِشی کنم تا او شوم و شاید هم هیچ وقت

پدرم را با برخی مقایسه میکنم نه مقام آنها را دارد و نه دارایی ولی هیچکدامشان اعتبار او را ندارند اصلا چه شد بی مقدمه رفتیم سراغ پدر ؟ آری هان ! یادم آمد خواستم بگویم پول و مقام هیچوقت اعتبار نمی آورد این را از پدرم دیدیم ... پدر دوست داشتنی من ... !

مالک عباسی






  • بک لینک
  • گیره
  • ضایعات